woensdag 29 maart 2017

sportdag met Oostrem

Dinsdag was het zo ver 'sportdag met Oostrem'

 




meer foto's 
onze excuses voor de wazige foto's maar de sporthal en mooie foto's gaan moeilijk samen.

Enkele reacties van kinderen:
ik dacht dat het niet tof ging zijn maar het was wel tof
nathan

Vandaag heb ik gezien dat het niet altijd even erg is om een handicap te hebben.......
Deze mensen waren misschien een beetje anders, maar nog steeds even lief en vriendelijk als andere mensen......
Wendelien.

Het was leuk om eens een ondersteuning te zijn voor mensen met een handicap.
En zo hebben we ontdekt dat als iedereen helpt alles veel gemakkelijker gaat.
Aurelia

Op het einde kon ik iemand (Rik) bijna niet bijhouden ! Het was super leuk en ik denk dat de mensen zelf het ook leuk vonden !
Leda

Toen we waren aan het stappen naar de sporthal dacht ik echt dat het saai ging zijn maar toen we bezig waren was het echt super leuk!!!
Noah