maandag 9 maart 2015

Dé Werkplaats

 

Op naar de werkplaats!
Die mensen zijn gehandicapt maar niet zo als je zou denken.
Die mensen hebben een heel mooi innerlijk ,dat is wat telt.
Zo leuk om met hen samen te werken.
Het was SUPER LEUK!!!
Truus

Ik vond het heel leerrijk.
Sommige mensen vond ik wat eng maar daarna niet meer.
Je kan goed met gehandicapte praten en omgaan.
Sarah

Het is super leuk om met die mensen te werken.
Ze zijn lief en kunnen ook goed babbelen.
eigenlijk verschillen ze niet zo veel met ons.
Het werk is leuk ,dingen verpakken,een babbeltje doen ,doosjes vouwen,...
Het was een leuke ervaring.
Febe

Het is superleuk m met gehandicapten te werken.
Ze zijn super vriendelijk en praten graag over wat ze doen en wat ze leuk vinden.
Het is leuk om naar al die fijne verhalen te luisteren.
Joke

Het was super leuk om met mensen met een handicap om te gaan! Ze zijn vooral heel behulpzaam.
Sommigen werken liever alleen en anderen zijn heel grappig en praten graag.
Werken met hen is dan ook super tof. Ze maken grapjes en helpen elkaar!
Ik zou hun heel graag nog eens gaan helpen met hun werk!
Gitte

Met gehandicapte mensen werken is veel leuker dan het lijkt.
Gehandicapten zijn aardig en behulpzaam. 
Ik verheug me al op volgende week.
Eva

Voor meer foto's klik hier