dinsdag 18 februari 2014

dé werkplaats

Ik vond het prachtig om te zien hoe ze met hun handicap omgingen.
Jibbe

Toen we in de werkplaats waren besefte ik dat gehandicapte mensen niet anders zijn dan ons. Ik voelde me gelukkig om te zien hoe ze elkaar hielpen. Ik vond het heel fijn om met ze om te gaan.
Helena

Ik vond het heel leuk hoe blij de gehandicapte mensen waren dat wij op bezoek kwamen.
Het was ook leuk om met hun te werken want ze waren heel lief en grappig.
Het was een heel leuke dag en ik hoop dat de gehandicapte mensen dat ook vonden.
Tade

Het gaf me soms wel een vreemd gevoel. Maar ik weet nu echt dat we eigenlijk allemaal hetzelfde zijn.
Simon

Het was voor mij een beetje raar, want ik ben het niet gewoon om met zo een mensen te werken . Het voelde een beetje raar aan in het begin maar na een tijdje niet meer. Het was wel tof om dat een keer mee te te maken, omdat ik heb geleerd hoe blij die mensen zijn om te werken op die plek.
Jasmien